Skip to content

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Γι’ ακόμα ένα βράδυ οι Άγριες Μέλισσες παρέμειναν στην κορυφή των προτιμήσεων του τηλεοπτικού κοινού και η τηλεθέαση “παραδόθηκε” αμαχητί στην επιτυχημένη σειρά του ΑΝΤ1.

Οι Άγριες Μέλισσες είχαν μέσο όρο στο δυναμικό κοινό 26,9%, με την τηλεθέαση να ανεβαίνει στο 30,8% στο τέταρτο 23:00 – 23:14.

Στο γενικό σύνολο, ο μέσος όρος που σημείωσαν οι Άγριες Μέλισσες στην τηλεθέαση ήταν 28,8%, με το υψηλότερο τέταρτο (23:00 – 23:14) να φτάνει στο 34,5%.

Η τηλεθέαση…

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Άγριες Μέλισσες – 26,9%

Big Brother – 18%

The 2night Show – 17,3%

Bachelor – 16,2%

Μην αρχίζεις τη μουρμούρα – 15,6%

Ήλιος – 14,9%

Η Φαμίλια – 14,3%

Έλα στη θέση μου – 13,4%

8 Λέξεις – 11%

Direct – 9%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Άγριες Μέλισσες – 28,8%

8 Λέξεις – 19,4%

The 2night Show – 18,9%

Ήλιος – 18,4%

Μην αρχίζεις τη μουρμούρα – 16%

Big Brother – 14,6%

Έλα στη θέση μου – 13,7%

Η Φαμίλια – 13,2%

Bachelor – 12,4%

Direct – 10,2%

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.




Πηγή: Zappit

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ:
Westbusiness banner