Skip to content

Ακύρωση παραγγελίας 

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία του σε οποιοδήποτε στάδιο πριν την αποστολή του προϊόντων που αγοράστηκαν, αποστέλλοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο sales@orama-group.com .

Επιστροφή προϊόντος 

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο όταν τηρούνται οι παρακάτω όροι και έπειτα από συνεννόηση με την εταιρεία μας. Τα προϊόντα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, στην αρχική τους συσκευασία και να μην εχουν χρησιμοποιηθεί. Μπορείτε να κάνετε επιστροφή προϊόντος εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής μέσω οποιασδήποτε υπηρεσίας ταχυμεταφοράς (courier) σας εξυπηρετεί, αλλά με δική σας ευθύνη και κόστος μεταφοράς. 

Για λόγους υγιεινής και προστασίας του καταναλωτή, δε γίνονται αλλαγές ούτε επιστροφές σε εσώρουχα, μαγιό, κοσμήματα, μασητικά, προϊόντα προσωπικής φροντίδας, ερωτικά είδη, ακουστικά και όσα αναφέρονται ως «εξαιρέσεις» στο άρθρο 4 του Ν 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών και τα προϊόντα που φέρουν μια συσκευή προστασίας που τα προστατεύει από το να δοκιμαστούν και να χρησιμοποιηθούν.


Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον:

  • Έχετε επικοινωνήσει με το κατάστημα με email στο sales@orama-group.com 
  • Είναι διαθέσιμο το νόμιμο παραστατικό (απόδειξη πληρωμής).
  • Το προϊόν είναι σε άριστη κατάσταση, χωρίς καμία φθορά και άθικτο.
  • Το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία.
  • Το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί, λερωθεί, φορεθεί ή πλυθεί.
  • Το προϊόν δεν ήταν σε έκπτωση (στα προϊόντα που έχουν έκπτωση δεν πραγματοποιούνται αλλαγές).
  • Το προϊόν δεν ανήκει στις κατηγορίες που εξαιρούνται για λόγους υγιεινής και προστασίας καταναλωτή.
  • Το προϊόν δεν είναι  εξατομικευμένο για τις ανάγκες του πελάτη.  
  • Η διαδικασία επιστροφής και το κόστος μεταφοράς είναι ευθύνη του αγοραστή.

Σε περίπτωση μη τήρησης των παραπάνω, η επιστροφή των προϊόντων δε θα γίνεται δεκτή, επειδή όλα μας τα προϊόντα περνούν από εξωτερικό ποιοτικό έλεγχο, προκειμένου να επιβεβαιωθεί ότι βρίσκονται σε άριστη κατάσταση πριν την αποστολή τους.Σε περίπτωση επαναποστολής της παραγγελίας εξαιτίας μη αποδοχής της επιστροφής (λόγω φθοράς κοκ), το κόστος μεταφορικών χρεώνεται στον πελάτη.

Επιστροφή χρημάτων 

Σε περίπτωση αποδοχής του αιτήματος επιστροφής από τον πωλητή, ο τρόπος επιστροφής των χρημάτων γίνεται κατόπιν συνεννόησης με τον αγοραστή