Ακόμη 4 οφέλη που έχει η άσκηση με βάρη ανακάλυψαν επιστήμονες – RefreshNews

Ακόμη 4 οφέλη που έχει η άσκηση με βάρη ανακάλυψαν επιστήμονες

Αν είστε από αυτούς που βαριούνται τα βάρη και είστε ικανοποιημένοι μόνο με αερόβια άσκηση και διατάσεις, τότε ανακαλύψτε τις «κρυμμένες» ιδιότητες που έχουν οι ασκήσεις που κερδίζουν ολοένα και περισσότερους οπαδούς.

Τονώνουν το μεταβολισμό

Η άσκηση με βάρη δεν βοηθάει στην καύση θερμίδων μόνο την ώρα που εκτελούμε τις επαναλήψεις. Συνεχίζει να την καύση θερμίδων για αρκετό χρονικό διάστημα και μετά την ολοκλήρωσή της. Έρευνα του Southern Illinois University αποκάλυψε ότι άνθρωποι που έκαναν συνήθως 15λεπτη άσκηση με βάρη, έκαιγαν 100 επιπλέον θερμίδες την ημέρα και για 3 ημέρες μετά!
Εκτός από το χτίσιμο των μυών η άσκηση με τα βάρη θα σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερες θερμίδες γενικά. Κάθε μισό κιλό μυός καίει 7-10 θερμίδες έναντι 2-3 για μισό κιλό λίπους.

Ενισχύουν τη μνήμη

Δεν θυμάστε που βάλατε τα κλειδιά σας; Ένα ζευγάρι βαράκια μπορούν να βοηθήσουν, σύμφωνα με ερευνητές του University of British Columbia να θυμηθείτε. Σύμφωνα με την έρευνα που έκαναν οι ειδικοί, γυναίκες μέσης ηλικίας που έκαναν ασκήσεις ενδυνάμωσης για 6 μήνες είχαν και καλύτερη μνήμη σε σχέση με όσες έκαναν αερόβια άσκηση, αλλά και καλύτερη συγκέντρωση και καλύτερη εγκεφαλική λειτουργία. Νέα έρευνα αποδεικνύει ότι η άσκηση με βάρη μπορεί να βοηθήσει και βραχυπρόθεσμα. Ερευνητική ομάδα ανακάλυψε ότι άνθρωποι που χρησιμοποίησαν για 20 λεπτά μηχάνημα έκτασης ποδιών, είχαν 10% καλύτερη επίδοση σε εργασία μνήμης 2 ημέρες αργότερα σε σύγκριση με ανθρώπους που δεν ασκούνταν.

Ενδυναμώνει τα οστά

Καθώς μεγαλώνουμε δεν χάνουμε μόνο μυική μάζα, αλλά τα οστά μας γίνονται πιο λεπτά και αδύναμα, γεγονός που τα καθιστά περισσότερο ευαίσθητα σε κατάγματα, ιδιαίτερα σε γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση. Οι ασκήσεις με βάρη που θέτουν στο επίκεντρο τα οστά, οδηγεί στη δημιουργία νέων κυττάρων, που χτίζει οστική πυκνότητα, σύμφωνα το American Council on Exercise.

Διατηρούν το βάρος σε χαμηλά επίπεδα

Σε έρευνα του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ (CDC), διπλάσιοι άνθρωποι που έκαναν τακτικά ασκήσεις ενδυνάμωσης έχασαν βάρος και το διατήρησαν σε σχέση με ανθρώπους που δεν ασκούνταν. Επιπλέον, γυναίκες που ασκούνται με βάρη έχουν χαμηλότερα επίπεδα ενδοκοιλακού λίπους, το οποίο δύσκολα χάνεται και είναι επικίνδυνο.

Πηγή: https://refreshnews.gr/feed/

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ: